آ

  • آموزش هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

ا

  • اجرا کننده‌ی مرکزی اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

  • احساس غربت پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

  • اختلال اضطراب فراگیر روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • اختلال طیف اوتیسم طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • اختلال وسواس- بی‌اختیاریA مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

  • ادراک ریسک اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • ارتباط با همسالان پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

  • استرس خانوادگی بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • استرس شغلی بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • استرس شغلی بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • اضافه وزن اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • اضطراب اجتماعی نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

  • اضطراب اجتماعی تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

  • اضطراب امتحان بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

ب

  • بازی درمانی فلورتایم طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • برنامه رانندگی ایمن اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • برند بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • بهزیستی ذهنی آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]

  • بهزیستی سازمانی طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

  • بیوفیدبک تتا و دلتا بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

ت

  • تحول هیجانی- کارکردی طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • تصویر بدن اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • تعارض خانواده- کار بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • تعارض کار- خانواده بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • تعامل دانشجو- استاد رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجی‌گری خودتنظیمی ‌تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]

  • تعامل دانشجو- دانشجو رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجی‌گری خودتنظیمی ‌تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]

  • تعامل دانشجو- محتوا رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجی‌گری خودتنظیمی ‌تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]

  • تعدیل سوگیری شناختی تفسیر مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

  • تنیدگی تحصیلی رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • تنیدگی تحصیلی ادراک شده آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]

  • توجه بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

ج

  • جو اخلاقی سازمانی طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

ح

  • حافظه‌ی فعال اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

  • حمایت اجتماعی ادراک شده رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]

  • حمایت خانوادگی ادراک شده بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • حمایت خانواده بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]

  • حمایت سازمانی ادراک شده بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

خ

  • خشنودی خانوادگی بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • خشنودی شغلی بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • خود تنظیمی تحصیلی رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجی‌گری خودتنظیمی ‌تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]

  • خودکارآمدی اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

  • خودکارآمدی تحصیلی رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]

  • خودکارآمدی مسیر شغلی بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]

  • خودکارآمدی وزن اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • خوش‌بینی بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

د

  • دانش‌آموزان بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]

  • دانشجویان تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

  • درمان ترکیبی خانواده- محور طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • درمان شناختی رفتاری گروهی مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

  • دشواری در تنظیم هیجان روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • دوسوگرا) پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

ر

  • رانندگان موتور سیکلت اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • راهبرد آموزی اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

  • راهبردهای مقابله صفتی امتحان و راهبردهای مقابله حالتی امتحان بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

  • رضایت تحصیلی رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجی‌گری خودتنظیمی ‌تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]

  • رهبری خدمت‌گزار طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

س

  • سبک دلبستگی نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

  • سبک دلبستگی ایمن پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

  • سبک دلبستگی ناایمن (اجتنابی پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

  • سرمایه روان‌شناختی طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

  • سیستم‌های مغزی- رفتاری روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

ش

  • شایستگی اجتماعی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • شخصیت بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

ع

  • عاطفی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • عزت نفس نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

  • عزت نفس بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]

  • عقلانی- هیجانی - رفتاری اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • علائم آسم اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

  • علایم روان‌تنی بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • عملکرد تحصیلی و بهزیستی روان‌شناختی رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • عملکرد درتکالیف نظریه‏ی ذهن اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • عملــکرد ریاضی بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

  • عملکرد ریاضی اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

ف

  • فعال بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

ک

  • کارکرد تحولی خانواده‌ طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • کلید واژگان: "درمان شناختی رفتاری مادر – کودک" بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزت‌نفس و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]

  • کمک‏طلبی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • کیفیت زندگی اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

م

  • مداخله شناختی- رفتاری اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

  • مدل‌یابی معادلات ساختاری روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • مدیریت زمان رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • مصرف‌کننده بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • مقیاس هوش وکسلر کودکان چهار هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]

  • مهارت‌های حل مشکل خانواده اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]

ن

  • ناتوانایی‏های یادگیری اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • نارساخوانی بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • نگرانی اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • نمایه توده بدن اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • نیازهای اساسی روان‌شناختی طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

و

  • واقعیت درمانی گروهی تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

  • وفاداری بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • ویژگی‌های شخصیتی بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • ویژگی‌های شغل طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

ه

  • هنجاریابی هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]

  • هوش بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • هوش هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]

  • هوش هیجانی اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]